Iningat Ilagiit: Tisser des liens à travers les archives de Cape Dorset | Musées numériques Canada
Iningat Ilagiit : Tisser des liens à travers les archives de Cape Dorset

Iningat Ilagiit: Tisser des liens à travers les archives de Cape Dorset

Collection McMichael d’art canadien 2020

Grâce à cette ressource en ligne, la Collection McMichael d’art canadien offre un accès unique aux créations des artistes de Kinngait (Cape Dorset). Les visiteurs sont invités à découvrir quelque 4 000 œuvres, et même à créer et à partager leurs propres expositions virtuelles.

Iningat Ilagiit, qui signifie « un lieu familial », vise à également permettre aux collectivités du Nord de renouer avec leur patrimoine artistique et à sensibiliser le public partout dans le monde à l’art exceptionnel provenant de Kinngait.

ᐃᓂᖓᑦ ᐃᓚᒌᑦ: ᖃᐅᔨᒋᐊᖃᑎᒌᓐᓂᖅ ᐊᑐᕐᓗᒍ ᑭᓐᖓᕐᓅᖓᔪᓄᑦ ᑐᖅᑯᖅᑕᐅᓯᒪᔪᑦ

ᐃᓂᖓᑦ ᐃᓚᒌᑦ ᑐᑭᓕᒃ ‘ᐃᓚᒌᓄᑦ ᐃᓂᒋᔭᖅ’ ᐃᓄᑦᑎᑐᑦ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᑎᑦᓯᔪᖅ ᓴᓇᔭᐅᖃᑦᑕᖅᓯᒪᔪᓂᑦ ᑎᑎᖅᑐᒐᖅᑎᖏᑦᑕ ᑭᓐᖓᕐᓂᑦ (Cape Dorset). ᑎᑭᐅᓯᒪᔾᔮᓐᖒᕆᔭᐃᑦ 10,000-ᒧᓄᑦ ᐸᐸᑕᐅᓪᓗᑎᒃ ᒪᒃᒪᐃᑯᓪ ᑲᓇᑕᒥ ᓴᓇᐅᒐᐃᑦ ᓄᐊᑦᓯᕕᖓᓐᓂᑦ ᑖᒃᑯᓄᖓ ᑭᓐᖓᕐᓂᑦ ᑯᐊᐸᒃᑯᓐᓄᑦ ᓇᓐᒥᓂᕆᔭᐅᓪᓗᑎᒃ, ᒫᓐᓇᓕ ᕿᒥᕐᕈᔭᑦᓴᖃᓕᖅᐳᒍᑦ ᑎᑭᐅᓯᒪᓕᖅᑐᑦ 4,000-ᓄᑦ ᖃᕆᑕᐅᔭᒃᑯᑎᒍᑦ. ᑐᖅᑯᖅᑐᐃᓯᒪᕕᖓᑦ ᑖᓐᓇ ᐃᓚᖃᕐᒥᔪᖅ 250-ᓂᑦ ᐊᑦᔨᓂᑦ ᕿᑭᖅᑖᓘᑉ ᓂᒋᐊᓂᑦ ᐊᔾᔨᓕᐅᒐᒥ`ᓂᑦ ᐆᒪᔪᖏᓐᓂᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᓄᓇᖓᓐᓂᑦ ᓄᐊᒪᓐ `ᐃ ᕼᐋᓚᓐᑎ ᐊᔾᔨᑐᖃᕕᓂᖏᓐᓂᑦ ᐱᓯᒪᔪᑦ. ᑕᒡᕙ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᓕᖅᐳᑦ ᕿᒥᕐᕈᑐᐃᓐᓇᖏᓪᓗᑎᒃ ᐊᓪᓛᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅ ᑭᒃᑯᑐᐃᓐᓇᕐᒧᑦ ᐊᑐᐃᓐᓇᐅᓂᐊᖅᑐᒥᑦ ᑕᑯᔭᒐᓕᐅᕈᓐᓇᕐᒥᔪᑎᑦ ᓇᒻᒥᓂᖅ ᓴᓇᓯᒪᔭᕐᓂᑦ. ᐃᓂᖓᑦ ᐃᓚᒌᑦ ᐊᑐᐃᓐᓇᕈᐃᕗᖅ ᐃᓄᓐᓄᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᓄᓇᓕᖏᓐᓄᑦ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᒥᑦ ᐅᑎᖅᕕᖃᕈᓐᓇᑲᐃᓐᓇᖁᓪᓗᒋᑦ ᐃᓄᐃᑦ ᐃᓕᖅᑯᓯᑐᖃᖏᓐᓄᑦ ᑕᐃᑦᓱᒪᓂ ᐊᒻᒪᓗ ᐅᔾᔨᕈᓱᓕᑉᐹᓪᓕᖁᓪᓗᒋᓪᓗ ᐊᓯᖏᑦᑕᐅᖅ ᐃᓄᐃᑦ ᑕᖅᑳᓂ ᖁᕕᐊᒋᔭᖃᖁᓪᓗᒋᓪᓗ ᓴᓇᔭᐅᓯᒪᔪᓂᑦ ᑭᓐᖓᕐᓂᑦ ᑕᑯᔭᑦ`ᓴᐱᓐᓂᑦ.